MIJAC

El MIJAC de la parròquia Claret va d’excursió a la Guàrdia Lada

El cap de setmana del 16 al 17 de març vam anar a La Guardia Lada d’excursió, vam passar dos dies plens d’activitats i diversió.

A l’arribar vam fer una gimcana pel poble interrogant als diferents mafiosos que s’havien colat al poble. Gràcies a la informació que aquests ens van donar vam ser capaços de trobar per la tarda al lladre i per la nit el llibre.

Al dia següent tot el poble i la policia ens va donar les gràcies i ens van deixar jugar a jocs per tot el poble.

Va ser un cap de setmana ple d’emocions en el que vam gaudir de la convivència!

Trobada diocesana de famílies de primera comunió

05/03/2024

El dissabte 2 de març, els animadors i les animadores del Mijac de la parròquia de Sant Antoni M. Claret de Balàfia rebem la confiança del delegat de la catequesi del bisbat de Lleida per fer activitats amb motiu de la trobada dels infants de catequesi de la primera comunió de tot el bisbat de Lleida. Hem fet tot l’activitat al pati d’infantil del col·legi Episcopal. Hem fet amb mètode de revisió de vida per conduir als infants a descobrir, reflexionar i transformar les seves accions en unes de millors.

Mijac-Balàfia es prepara per a l’assembla d’infants

06/02/2024

El cap de setmana del 3 i 4 de febrer, els nens de Cajim de Mijac Balàfia es van reunir amb altres nens de Cajim de Barcelona a la Granja Escola Saira. Aquesta trobada no només és una oportunitat per gaudir de l'entorn natural, sinó també per compartir experiències i ProcesoDiocesano __. Aquest any revesteix una importància especial, ja que suposa la culminació del lema actual. És moment de reflexionar i revisar els valors i missatges que han guiat el moviment durant els últims dos anys, i escollir un nou lema que marcarà el camí per als propers dos anys.

Activitats del MIJAC durant el primer trimestre d'aquest curs

09/01/2024

Amb la nova entrada d'any donem per acabat el primer trimestre del curs de MIJAC 2023-2024. En aquesta primera etapa ens hem conegut, jugat, rigut, gaudit, reflexionat...

Un cor batega, Jesús ha nascut

29/12/2023

Aquest diumenge 24 de desembre, ens hem reunit un any més per celebrar la Missa del Pollet a l’església de St. Antoni Maria Claret, al barri de Balàfia. L’eucaristia ha estat concelebrada pel P.  Dion Paskalis i el P. Nemesi Solà, amb la participació activa de l’equip d’animadors del MJAC, de l’equip de catequistes i dels infants dels respectius grups.

Excursió de Nadal del MIJAC

18/12/2023

Aquest cap de setmana, el 16 i 17 de desembre, els infants i animadors de MIJAC hem anat a la casa Mas Miravall per realitzar la sortida de Nadal.

Les colònies d’estiu del MIJAC

19/09/2023

El passat 13 d'agost els infants i joves del Mijac vam tornar de les nostres colònies d'estiu a la casa Mas Aliberch, a Muntanyola. Aquesta aventura la vam iniciar el 2 d'agost quan ens vam acomiadar de les nostres famílies i vam arribar a la casa on vam conèixer a la Laura, una nena que només volia jugar a videojocs sola. El segon dia es va trencar la seva consola i ens va demanar ajuda per poder arreglar-la.

Jesús ha nascut. Ell és la llum del món, perquè només l’amor ho il·lumina tot

31/12/2022

Aquest dissabte 24 de desembre, a l’església de St. Antoni Maria Claret, al barri de Balàfia, ens hem aplegat, un any més, per celebrar la Missa del Pollet. En aquesta eucaristia concelebrada pel P.  Dion Paskalis i el P. Nemesi Solà, hem compartit la joia del Naixement de Jesús.

Celebració dels 30 aplecs de la colla Kina Kreu

26/05/2022

L’Associació Recreativa Kina Kreu, vinculada a la parròquia de Sant Antoni M. Claret del barri de Balàfia, està d’enhorabona: per fi ha pogut celebrar i gaudir el seu 30è aplec del caragol, després que els anys 2020 i 2021 la situació de pandèmia per covid-19 obligués a suspendre tots els actes.

És Nadal – Jesús ha nascut!!!

30/12/2021

Un any més, a la Parròquia de St. Antoni Maria Claret, el P. Nemesi Solà i el P. Dion Paskalis han concelebrat la Missa del Pollet. El passat divendres 24 de desembre, com ja és tradició, però sense oblidar les mesures de prevenció de la covid-19, els infants dels grups del 1r i 2n any de la Catequesi Familiar i els del MIJAC, juntament amb les famílies i els equips de catequistes i animadors, hem compartit la joia del Naixement de Jesús.

Suscribirse a RSS - MIJAC