Litúrgia

Recés de Quaresma a la parròquia Sant Antoni M. Claret

20/03/2024

El dissabte dia 16 va tenir lloc un recés a la parròquia per reflexionar, pensar, compartir i pregar sobre la Quaresma. El P. Dion explicà una mica d’història: que la primera festa que es va celebrar a les comunitats cristianes va ser la festa de la Pasqua de Resurrecció i el baptisme solemne dels qui s'incorporaven a la fe cristiana. Aviat es va veure la necessitat d’un cert període de preparació per al baptisme i per celebrar la festa de la Resurrecció. Així va sorgir el temps de Quaresma.

La parroquia Claret inicia una Escuela de Oración

25/11/2020

Coincidiendo con el inicio del nuevo ciclo litúrgico, la parroquia Claret de Lleida inicia una Escuela de Oración que tendrá lugar en los locales parroquiales, situados en la calle Mossèn Pelegrí, 8, cada jueves, de 8 a 8:45 de la noche. Con esta iniciativa la parroquia pone en práctica uno de los objetivos del Plan Diocesano de Pastoral: "Impulsar y acompañar espacios y momentos de oración personal".

Activitats en l’Any de la Bíblia a la parròquia Claret de Lleida

05/03/2020

La declaració de l’Any de la Bíblia que el papa Francesc ha senyalat per a l’any 2020, és una oportunitat pastoral que la parròquia Claret del barri de Balàfia vol aprofitar per a divulgar el coneixement de la Bíblia. Amb aquest objectiu ha encetat el passat diumenge 1 de març, unes presentacions en powerpoins sobre la Bíblia. Es projectaran en la missa dominical al llarg de l’Any de la Bíblia, amb una periodicitat mensual.

Suscribirse a RSS - Litúrgia