Trobada diocesana de famílies de primera comunió

05/03/2024

El dissabte 2 de març, els animadors i les animadores del Mijac de la parròquia de Sant Antoni M. Claret de Balàfia rebem la confiança del delegat de la catequesi del bisbat de Lleida per fer activitats amb motiu de la trobada dels infants de catequesi de la primera comunió de tot el bisbat de Lleida. Hem fet tot l’activitat al pati d’infantil del col·legi Episcopal. Hem fet amb mètode de revisió de vida per conduir als infants a descobrir, reflexionar i transformar les seves accions en unes de millors.

Gent gran de la parròquia Claret continua l’aprenentatge sobre WhatsApp

09/02/2024

Aquest dimecres 7 de febrer els alumnes del col·legi Episcopal de Lleida han impartit el segon taller sobre WhatsApp a gent gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret d’aquesta ciutat. És una activitat promoguda per Càritas parroquial que sota el nom «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» posa en contacte persones de diverses generacions.

Mijac-Balàfia es prepara per a l’assembla d’infants

06/02/2024

El cap de setmana del 3 i 4 de febrer, els nens de Cajim de Mijac Balàfia es van reunir amb altres nens de Cajim de Barcelona a la Granja Escola Saira. Aquesta trobada no només és una oportunitat per gaudir de l'entorn natural, sinó també per compartir experiències i ProcesoDiocesano __. Aquest any revesteix una importància especial, ja que suposa la culminació del lema actual. És moment de reflexionar i revisar els valors i missatges que han guiat el moviment durant els últims dos anys, i escollir un nou lema que marcarà el camí per als propers dos anys.

Missa familiar i Jornada de la Paraula de Déu

29/01/2024

A la Parròquia de Sant Antoni Maria Claret, com cada quart diumenge de mes, hem celebrat la Missa Familiar. És una Eucaristia en què infants i famílies tenen un gran protagonisme, per tal que quan arribi la data de la Primera Comunió siguin més conscients de cada un dels moments de la celebració.

Activitats del MIJAC durant el primer trimestre d'aquest curs

09/01/2024

Amb la nova entrada d'any donem per acabat el primer trimestre del curs de MIJAC 2023-2024. En aquesta primera etapa ens hem conegut, jugat, rigut, gaudit, reflexionat...

Lleida acomiada el claretià Jaume Sidera Plana: “Un home intel·ligent, amable i humil”

05/01/2024

Lleida ha acomiadat aquest divendres 5 de gener el claretià Jaume Sidera Plana, en una missa funeral que ha omplert la parròquia de Sant Antoni Maria Claret de Balàfia – Lleida amb membres de la congregació claretiana encapçalats pel superior de la província claretiana de Sant Pau, Juan Martín Askaiturrieta, altres religiosos i religioses, fidels de la parròquia, familiars i amics.

Un cor batega, Jesús ha nascut

29/12/2023

Aquest diumenge 24 de desembre, ens hem reunit un any més per celebrar la Missa del Pollet a l’església de St. Antoni Maria Claret, al barri de Balàfia. L’eucaristia ha estat concelebrada pel P.  Dion Paskalis i el P. Nemesi Solà, amb la participació activa de l’equip d’animadors del MJAC, de l’equip de catequistes i dels infants dels respectius grups.

La parròquia Claret de Lleida col·loca el pessebre a l’església

19/12/2023

Com cada any, un grup de feligresos de la parròquia s’ha trobat per muntar el pessebre a l’església, que ens acompanyarà tot el temps de Nadal. Això ha estat el passat dissabte 16 de desembre.

Excursió de Nadal del MIJAC

18/12/2023

Aquest cap de setmana, el 16 i 17 de desembre, els infants i animadors de MIJAC hem anat a la casa Mas Miravall per realitzar la sortida de Nadal.

Gent Gran de la parròquia Claret de Lleida aprèn a fer servir WhatsApp

14/12/2023

Promogut per Càritas parroquial, alumnes del Col·legi Episcopal de Lleida han impartit el taller «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» amb gent gran de la parròquia per tal d’ensenyar-los a utilitzar el servei de WhatsApp. L’acte ha tingut lloc als locals parroquials durant el matí del passat dimecres 13 de desembre.

Suscribirse a Parròquia Sant Antoni Maria Claret RSS