Càritas

Gent gran de la parròquia Claret continua l’aprenentatge sobre WhatsApp

09/02/2024

Aquest dimecres 7 de febrer els alumnes del col·legi Episcopal de Lleida han impartit el segon taller sobre WhatsApp a gent gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret d’aquesta ciutat. És una activitat promoguda per Càritas parroquial que sota el nom «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» posa en contacte persones de diverses generacions.

Gent Gran de la parròquia Claret de Lleida aprèn a fer servir WhatsApp

14/12/2023

Promogut per Càritas parroquial, alumnes del Col·legi Episcopal de Lleida han impartit el taller «Acompanyament de la gent gran a través de l’ús de les noves tecnologies» amb gent gran de la parròquia per tal d’ensenyar-los a utilitzar el servei de WhatsApp. L’acte ha tingut lloc als locals parroquials durant el matí del passat dimecres 13 de desembre.

Jornada lúdica de Càritas Lleida amb la Gent Gran i Sènior del Voluntariat

17/05/2023

Amb data 17 de maig 2023 hem celebrat el final de curs del programa de Voluntariat-Gent gran i Sènior de Càritas. Ens hem aplegat unes 75 persones de diferents parròquies: Alguaire, Alcarràs, Aitona, Artesa de Lleida, Maials i Parròquies de Lleida ciutat (UP Cap Pont, St. Pau, Sta. Tereseta, St. Antoni Mª Claret, UPA Sta. Mª Magdalena-Pilar i Parròquia Montserrat (anfitriona).

Celebració del Corpus a la parròquia Claret de Lleida

30/06/2022

El passat 18 i 19 de juny vam celebrar CORPUS CHRISTI (Solemnitat del Cos i la Sang de Crist). A la parròquia van compartir amb joia i en comunitat els bens que tenim amb l’objectiu de col·laborar amb Càritas. Cadascú ho va fer segons les seves possibilitats com ens recorda l’evangeli “Doneu-los menjar vosaltres mateixos”. Aquesta és una de les tasques de Càritas, no desentendre’ns de les necessitats dels nostres germans. L’evangeli (Lc 9, 11b-17) presenta la multiplicació de pans i peixos fent-nos recordar l’Eucaristia.

Fotos de la celebració pasqual de Gent Gran

25/04/2019

Sopar solidari a la parròquia Claret de Lleida

24/04/2019

El passat 18 d’abril vam celebrar el dia de l’Amor Fratern, Dijous Sant. El grup de Càritas Parroquial ens va explicar, dins de la Celebració de l’Eucaristia, quina és la seva missió a dins de la nostra comunitat. Van fer esment de la importància de tenir present en les seves actuacions focalitzades en la persona.

Trobada formativa de Gent Grant

08/03/2018

El passat 19 de febrer, dins el programa formatiu per a la Gent Gran de Càritas, tingué lloc, a la seu de Càritas diocesana, la conferència “El museu de Lleida i el patrimoni lleidatà”, a càrrec de la Sra. Esther Balasch, que donà a conèixer el patrimoni cultural que es pot veure al Museu de Lleida, d’on ella n’és conservadora.

Grup Càritas Parroquial

13/10/2017

El dia 7 d’octubre de 2017 van fer una sortida diocesana formativa de voluntaris a Balaguer, a la seu de Càritas Urgell. Amb el tema “Posa’t en les seves sabates”, repensant l’atenció centrada en les persones grans.

El viatge va ser en tren, arribada a Balaguer, esmorzar, organitzar l’activitat formativa amb diversos grups, treballar el tema i posada en comú.

Dinar, una estona de convivència entre voluntaris i retorn a Lleida.

De la nostra parròquia van participar 5 voluntaris.

“Troballes” presenta la desfilada de roba recuperada al Centre Cívic de Balàfia

28/04/2017

El Centre Cívic del barri de Balàfia s’ha convertit aquesta tarda, 28 d’abril, en una passarel·la de moda, al acollir la 8à desfilada de “Troballes”. El local ha quedat petit per albergar a tanta gent interessada en seguir aquest acte, que ha comptat amb la col·laboració del Col·legi Episcopal, que realitzà el cartell anunciador; l’Escola de Models Magda Simó, amb els seus models; l’IES Torre Vicens, que s’ha ocupat de la perruqueria i maquillatge dels models; i l’IES Guindàvols, que ha costumitzat la roba de "Troballes".

Trobada de Pasqua de “Gent Gran” a la parròquia Sant Antoni M. Claret

20/04/2017

Organitzada per Càritas Parroquial, el grup de Gent Gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret, de Lleida, va celebrar la Pasqua el passat dijous, 20 d’abril, als locals parroquials. Un grup de 25 persones es van reunir per passar una tarda agradable i útil, segons els va proposar el P. Josep Vilarrubias, que els acompanyava.

Pàgines

Subscriure a RSS - Càritas