Joves

La colla Kina Kreu participa a l'aplec del caragol

09/06/2023
Tema:

Aquest primer cap de setmana de juny ha tingut lloc la XLII edició de l’Aplec del Caragol, festa gastronòmica de Ponent per excel·lència.

Celebració dels 30 aplecs de la colla Kina Kreu

26/05/2022

L’Associació Recreativa Kina Kreu, vinculada a la parròquia de Sant Antoni M. Claret del barri de Balàfia, està d’enhorabona: per fi ha pogut celebrar i gaudir el seu 30è aplec del caragol, després que els anys 2020 i 2021 la situació de pandèmia per covid-19 obligués a suspendre tots els actes.

Les parròquies de Balàfia i Mariola celebren conjuntament el sagrament de la confirmació

22/11/2020

A Lleida, les parròquies Sant Antonio M. Claret i Sant Pau, situades als barris de Balàfia i Mariola respectivament, han celebrat conjuntament el sagrament de la confirmació.

Sortida a Durro de joves de la Parròquia

24/09/2018
Tema:

Els joves que ens vam confirmar el passat curs hem fet una convivència a Casa Llavasa de Durro per planificar el curs.

Hem fet una reflexió del que vol dir ser jove avui i qè ens suposa formar part cada vegada més activa del món i de la societat.

Ens atabala molt que per una banda se’ns demani ser responsables dels nostres actes i per l’altra no tinguem llibertat de prendre decisions sobre la distribució del nostre temps (oci, estudis,...).

Sagrament de la Confirmació

25/04/2018
Foto del grup amb les/els seus catequistes

Després de dos anys i escaig de preparació, el passat 21 d’abril va tenir lloc la confirmació de 9 joves de la nostra parròquia, s’hi van afegir 2 joves provinents de la parròquia de Santa Teresina.

L’Eucaristia va estar presidida pel Senyor Bisbe de la diòcesi, Salvador Giménez i concelebrada pel pare Angel, carmelita, i els Pares Nemesi, Dion així com el Pare Benjitu, que havia acompanyat el grup a l’inici del seu procés.

Els joves de confirmació animen la missa del diumenge

04/02/2018

Els joves de la Catequesi de Confirmació de la nostra parròquia han animat avui la missa dominical. Han participat llegint les lectures, pregàries i fent les ofrenes.

Actualment, hi ha 2 grups de confirmació. Un d'ells està previst que rebi el sacrament aquesta Pasqüa i l'altre tot just comença el seu camí.

Formació Claretians "caminar amb els joves"

03/02/2018

El dissabte 3 de febrer els catequistes de confirmació, Dion, Maribel i Montse vam assistir  a la xerrada “caminar amb els joves”, organitzada per Claretians Catalunya i impartida pel Germà Marista, conseller provincial Ramón Rúbies, i presentada per Màxim Muñoz, Claretià.

El grup de confirmació comença el curs

20/09/2017

Els passats dies 8-9 i 10 de setembre, el grup de confirmació, vam iniciar el curs amb una sortida a la casa de colònies Montsant.

Durant l’estada vam descobrir que hi ha moltes maneres de transmetre l’evangeli, i que sempre que és fa deixant-se guiar per l’Esperit totes són prou vàlides. El que cal és acollir la crida i veure en quina vessant podem portar millor la Paraula als altres. Ens hi va ajudar el text de la carta de sant Pau als Corintis, capítol 12, on parla dels dons de l’Esperit.

El grup de confirmació participa a la Pasqua familiar i d’adults de Vic

26/04/2017

El grup de confirmació ha volgut participar en aquesta Pasqua que te els orígens a la Pasqua de St. Tomàs, d'Osona i que una colla de famílies, inspirades i acompanyades pels Claretians de Vic, han anat continuant.

Subscriure a RSS - Joves