Formació Claretians "caminar amb els joves"

03/02/2018

El dissabte 3 de febrer els catequistes de confirmació, Dion, Maribel i Montse vam assistir  a la xerrada “caminar amb els joves”, organitzada per Claretians Catalunya i impartida pel Germà Marista, conseller provincial Ramón Rúbies, i presentada per Màxim Muñoz, Claretià.

Per començar va contextualitzar la realitat, característiques, interessos i espiritualitat dels joves, i va continuar aprofundint en aspectes com l’acompanyament, la vocació i el nostre paper de testimonis. Finalment es va obrir un col·loqui.

Cal caminar AMB els joves, “AMB”, des del seu costat, només des d’aquí els hi podem transmetre el tresor de la Fe. Com a acompanyants “AMB” ens fa estar desperts, ens interpel·la i ens fa viure l’Evangeli amb més profunditat.

Tots aquests punts son fruit de la preparació pel Sínode dels joves que tindrà lloc aquest 2018, així com el títol de la xerrada.