Papa_Francisco

Respostes a l'enquesta "Per una Església sinodal"

25/04/2022

CAP AL SÍNODE 2O22 (sínode=caminar junts)
Per una Església sinodal: comunió, participació i missió
Principis d'un procés sinodal

Cap al Sínode 2O22 (sínode=caminar junts)

03/02/2022

Per una Església sinodal: comunió, participació i missió. Principis d'un procés sinodal.

El Papa Francesc ha convocat un procés sinodal. És un procés espiritual en què l’escolta, el diàleg i una mirada inclusiva són alguns dels fonaments de la participació a fi de consultar el Poble de Déu. Totes les persones batejades estan convidades a participar en aquest procés; tanmateix, ningú, independentment de la seva afiliació religiosa, és exclòs de la possibilitat de compartir la pròpia perspectiva i experiències.

Formación bíblica en la parroquia San Antonio M. Claret, abierta a todos

22/01/2020

Hace años que la parroquia San Antonio M. Claret de Lleida imparte formación bíblica a través del claretiano P. Jaume Sidera, experto en Biblia y de reconocido prestigio tanto aquí como en otros lugares. Cada semana se reúne con un grupo de personas para leer, comentar y preparar las lecturas de la misa del domingo siguiente. También hay lugar para la oración sobre los textos trabajados.

Suscribirse a RSS - Papa_Francisco