La parròquia de Balàfia celebra la festa del seu Patró

27/10/2022

Aquest 24 d’octubre la nostra família parroquial ha homenatjat el sant Patró amb calidesa i simplicitat. Acurada preparació i calidesa comunitària així com simplicitat per tractar-se d’un dilluns i amb l’obligada absència de la meitat dels preveres claretians. Menció del P. Jaume Sidera amb la seva salut condicionada així com del P. Dion Paskalis que en breus dies ha de tornar d’unes merescudes vacances en la seva Indonèsia.

No pogué presidir per obligada absència el nostre bisbe Salvador, sempre tan disponible. Presidí el Rector de la parròquia P. Nemesi Solà que posà l’accent a imitació del Pare Claret en la disponibilitat que el Senyor demanà als deixebles per a nodrir a una multitud, només amb cinc pans i dos peixos.

Les diverses activitats parroquials hi aportaren un bon accent comunitari particularment en les Pregàries dels Fidels sorgides de les inquietuds de cada grup.

El Pare Claret, que durant una quarantena de dies va remoure la vida cristiana dels nostres avantpassats lleidatans, segueix actuant a Terres de Ponent en la presència claretiana de Balàfia.