La parròquia Claret enceta una Escola de Pregària

25/11/2020

Coincidint amb l’inici del nou cicle litúrgic, la parròquia Claret de Lleida enceta una Escola de Pregària que tindrà lloc als locals parroquials, situats al carrer Mossèn Pelegrí 8, cada dijous, de 8 a ¾ de 9 del vespre. Amb aquesta iniciativa la parròquia posa en pràctica un dels objectius del Pla Diocesà de Pastoral: “Impulsar i acompanyar espais i moments de pregària personal”.

És una activitat parroquial però està oberta a qualsevol persona que hi vulgui participar. El primer dia serà el proper 3 de desembre, primer dijous d’Advent.

El P. Josep M. Vilarrubias, claretià d’aquesta parròquia, en serà qui coordini  i acompanyi el grup per tal d’iniciar-lo en diferents tipus de pregària, a través de la Paraula de Déu, el silenci, l’escolta, la meditació...

Us animen a participar-hi i gaudir d’aquest espai de pregària personal.