Jornada lúdica de Càritas Lleida amb la Gent Gran i Sènior del Voluntariat

17/05/2023

Amb data 17 de maig 2023 hem celebrat el final de curs del programa de Voluntariat-Gent gran i Sènior de Càritas. Ens hem aplegat unes 75 persones de diferents parròquies: Alguaire, Alcarràs, Aitona, Artesa de Lleida, Maials i Parròquies de Lleida ciutat (UP Cap Pont, St. Pau, Sta. Tereseta, St. Antoni Mª Claret, UPA Sta. Mª Magdalena-Pilar i Parròquia Montserrat (anfitriona).

El matí ha començat amb una Eucaristia celebrada per Mossèn Manel Mercadé i concelebrada pel claretià P. Josep Mª Vilarrubias que, en la homilia, ens ha fet una introducció i la benvinguda amb un recorregut que partia de la última trobada a la Ptda. Granyena. Ens ha recordat la seva vivència quan va utilitzar el recursos de roba de segona mà (Moda-Re). Seguidament s’ha centrat en els diferents programes de Càritas Diocesana ressaltant el tracte humà entre les persones que dignifica tant als que s’ajuda com a les persones de Càritas Diocesana i parroquial.

Seguidament els membres de l’associació de Veïns de la Ptda. de Montserrat i participants del taller de memòria que es porta a terme a la partida, ens tenien preparat la sala on s’ha fet l’esmorzar i l’actuació. Han estat predisposades a ajudar en tot el que ha estat menester i han col·laborat en el bon funcionament de la festa.

Hem rebut la visita del Bisbe Salvador i del Delegat diocesà de Pastoral Caritativa i Social, Joan Carles Nicuesa, que ens han acompanyat una estona. El Sr. Bisbe ens ha adreçat unes paraules d’agraïment i ha pogut parlar amb els participants de l’acte.

El matí ha estat amenitzat pel cantant “MARCANGLARILL” que ens ha fet bellugar-nos de valent i ens hem acomiadat amb una foto de grup.

Tots i totes les participants han rebut un detall: una flor com a símbol de l’Amor fratern.

Olga Garrofé