Mans_Unides

L’arxiprestat Perifèria celebra el “Sopar de la fam” a Pardinyes

11/02/2019

En un ambient molt familiar, un petit grup de persones de l’arxiprestat Perifèria s’ha reunit el passat dissabte 9 de febrer, en un sopar de solidaritat amb Mans Unides, conegut com a  “Sopar de la fam”.

Magraners acull el sopar de solidaritat amb Mans Unides

12/02/2017

El vespre del passat dissabte, 11 de febrer, més de 40 persones es reuniren al local parroquial de Sant Josep Obrer dels Magraners per a participar d’un sopar de solidaritat en favor de Mans Unides, tot coincidint amb la seva Jornada anual. Estava organitzat per l’arxiprestat «Perifèria» de Lleida i comptà amb la participació del bisbe Salvador.

Sopar de solidaritat (“Sopar de la Fam”) a l’arxiprestat “Perifèria”

05/02/2017

L’arxiprestat Perifèria, format per les parròquies dels barris de Balàfia, Bordeta, Llívia, Magraners, Pardinyes i Secà de Sant Pere,  celebraran un acte de solidaritat amb Mans Unides, el conegut “Sopar de la fam”.

La parròquia de Balàfia acull el “Sopar de la Fam”

15/02/2015

Les parròquies de l’arxiprestat “Perifèria” juntament amb Mans Unides han celebrat, el dissabte 14 de febrer, la Campanya contra la fam al món, que enguany porta per lema: Lluitem contra la pobresa, t’hi apuntes? El bisbe Joan s’ha unit a aquest acte de solidaritat recolzant així, la tasca que porta a terme Mans Unides.

«Sopar de la Fam» a l’arxiprestat Perifèria

16/02/2013

El dissabte 16 de Febrer, feligresos de les comunitats parroquials de l’Arxiprestat de la Perifèria de Lleida ens hem reunit a la Parròquia del Secà de Sant Pere per celebrar el “Sopar de la Fam” en la Campanya de Mans Unides d’aquest any.

L’arxiprestat “Perifèria” celebra la Jornada de Mans Unides

12/02/2011

L’arxiprestat “Perifèria” celebrà, el passat dissabte 12 de febrer, la Jornada de Mans Unides. Amb aquest motiu, els preveres i feligresos de les sis parròquies que el formen es reuniren, a les 7 del vespre, en la parròquia Santíssim Salvador per celebrar l’Eucaristia. Mn. Joan Jové, rector de la parròquia i arxiprest de la ”Perifèria”, presidí la celebració que l’enmarcà en la jornada que celebràvem. També ho feu Mn. Jesús Pelegrí que pronuncià l'homilia.

Exposició "Cinquanta anys de Mans Unides"

01/02/2010

La sala d'exposicions de la Diputació de Lleida acull des d'aquesta tarda, 1 de febrer, i fins el pròxim dia 15, l'exposició "Cinquanta anys de Mans Unides". És una mostra i un homenatge a l'esforç de milers de persones del Nord i del Sud, unides des de fa 50 anys per un objectiu comú: fer desaparèixer la fam al món. Les fotografies corresponen a diferents continents en els quals Mans Unides recolza projectes des de 1960: Àfrica, Amèrica i Àsia.

Mans Unides celebra el seu 50è Aniversari a Montserrat

28/03/2009

El dissabte 28 de març, els voluntaris de les delegacions de mans Unides amb seu a Catalunya van celebrar el 50è aniversari. Un dia gris i plujós que no va desanimar a les gairebé 700 persones que van participar d’aquesta celebració, en representació de tots els voluntaris que al llarg de mig segle han treballat per la solidaritat.

Sopar de solidaritat de Mans Unides

07/02/2009

Cada primer divendres de febrer, Mans Unides celebra a tota Espanya el Dia del Dejuni Voluntari, invitant així a tothom a solidaritzar-se amb aquells que, per manca d’aliments, es veuen obligats a dejunar diàriament.

Subscriure a RSS - Mans_Unides