Mártires_Claretianos

L’aplec del Mas Claret reivindica conservar el record dels màrtirs

18/09/2023

En el marc de la celebració del 175è aniversari de la fundació de la congregació dels Missioners Claretians, ha tingut lloc l’aplec del Mas Claret el passat diumenge 17 de setembre. En una tarda solejada i en aquest indret envoltat de pins com és el Mas Claret, un grup de gairebé 100 persones, de diferents indrets de Catalunya (9 de la nostra parròquia), s’ha reunit per honorar els màrtirs claretians assassinats durant la guerra civil espanyola de 1936.

Artesa de Lleida dedica una capella de la parròquia al beat Josep Ros

01/10/2021

La parròquia d’Artesa de Lleida ha dedicat una capella de la parròquia al beat Josep Ros i Nadal a través de la col·locació d’una imatge del missioner claretià. Aquest esdeveniment va tenir lloc durant la festivitat del patró de la parròquia, sant Miquel, el 29 de setembre.

El encuentro martirial en el Mas Claret recuerda a los mártires de todos los tiempos

16/09/2019

Con una agradable temperatura, pero con un viento que obligaba a aguantar fuertemente las hojas de la liturgia, un buen grupo de personas de la familia claretiana de Cataluña, y otras venidas desde Aragón, han celebrado el pasado domingo 15 de septiembre, el tradicional Encuentro martirial en el Mas Claret.

El Mas Claret acoge el primer aplec en honor de los beatos mártires claretianos

18/09/2018

Entrevista al P. Jaume Sidera, claretià de la comunitat de Lleida

03/11/2017

Davant la beatificació de 109 màrtirs claretians, el periodista i historiador lleidatà Sr. Jordi Curcó, va fer una entrevista al P. Jaume Sidera, claretià de la comunitat de Lleida, que va ser publicada en mitjans locals el mateix dia de la beatificació. Pel seu interès la reproduint aquí.

P. JAUME SIDERA, CLARETIÀ:

Beatos o bienaventurados son las persones que están cerca de Dios

29/10/2017

Dado que 33 de los mártires claretianos que fueron proclamados beatos el pasado 21 de octubre en la Sagrada Familia de Barcelona, ​​están relacionados con las tierras leridanas, e incluso algunos eran de la comunidad claretiana de la calle La Palma de Lleida, la parroquia San Antonio M.

Per damunt de tot eren persones

29/10/2017

A PROPÒSIT DE LA BEATIFICACIÓ ELS MÀRTIRS CLARETIANS

Per: Jordi Curcó, historiador i periodista

Acción de gracias en Lleida por la beatificación de mártires claretianos

22/10/2017

Al día siguiente de la beatificación de 109 mártires claretianos en la basílica de la Sagrada Familia, en Barcelona, ​​la parroquia San Antonio M. Claret, de Lleida, lo celebró con una Eucaristía presidida por el obispo Salvador y concelebrada por el arcipreste de la "Periferia" el salesiano Jordi Clot, y por los sacerdotes de la parroquia, los claretianos Nemesi Solà, Josep Vilarrubias, Dion Paskal y Jaume Sidera.

Beatificados 109 mártires claretianos en la Sagrada Familia: “El amor siempre vence al odio”

Los mártires claretianos de Lleida

17/10/2017

Con motivo de la próxima beatificación de 109 mártires claretianos, que tendrá lugar en la basílica de la Sagrada Familia en Barcelona, ​​la parroquia San Antonio M. Claret, de Lleida, ha organizado una serie de actos para dar a conocer la vida de aquellos que le son más cercanos, y las circunstancias en que murieron.

Suscribirse a RSS - Mártires_Claretianos