Activitats Grup Càritas Gent Gran

05/06/2014

1. Festa de la Pasqua per a la gent gran als locals parroquials el dia 24 d’abril de 2014. Assisteixen 11 beneficiaris i 5 voluntaris.

• Xerrada del Pare Lluís amb molta participació dels assistents explicant diverses experiències de la seva vida.
  • Berenar amb cafè amb llet i coca.
  • Obsequi d’una rosa feta de ganxet amb una perleta al mig feta per voluntaris.

2. Durant els mesos d’abril i maig fem recollida d’estris de neteja per al Programa de Temporers.

3. Festa de Moros i Cristians.

El diumenge 18 de maig vam gaudir de la desfilada de Moros i Cristians organitzat des de Càritas Diocesana.

• Desplaçament en autocar, seients per la desfilada per a tots els beneficiaris i voluntaris i un petit refrigeri. De la nostra parròquia vam assistir 15 persones entre beneficiaris i voluntaris.

4. Sortida Fi de Curs.

El dia 30 de maig vam celebrar el Final de Curs a la Ermita de Grenyana.

• Sortida amb autocar des de la Parròquia.
  • Missa a l’Ermita.
  • Berenar i animació per un grup d’havaneres.

La trobada va ser molt emotiva, moltes beneficiàries l’esperen per poder compartir amb diverses conegudes d’altres parròquies que només es veuen aquest dia.

Com a record d’aquesta trobada l’equip diocesà va preparar uns llibrets amb els exercicis pràctics de l’activitat que havíem realitzat el mes de febrer: “Activitat física a la tercera edat”, molt útil per a poder realitzar aquesta gimnàstica a casa nostra.

Conxita Fortuny Palacin