Catequesi

Catequesi familiar

La Catequesi familiar és una nova manera i nou estil d’acompanyar els nens i nenes en els sagraments de la iniciació cristiana i que ja han de fer la primera Comunió.

És la mateixa família que troba el temps que cal per a fer junts aquest camí.

És la mateixa família que prepara, viu i celebra aquest esdeveniment,

És la família que acompanyada i junt amb altres famílies es va comprometent, pas a pas fins al final.

La Catequesi Familiar és la catequesi que la parròquia de St. Antoni Mª Claret volem fer per a ser més conscients que l’evangeli de Jesús és vida pels nens i pels grans.

La Catequesi Familiar vol ser una eina vàlida no solament pensant en la Primera comunió sinó que anant més enllà ofereix pistes i camins nous de diàleg a les famílies i acompanyament en l’educació en la fe dels fills.

La Catequesi Familiar no té altre objectiu que fer el que ella mateixa diu: Una Catequesi Familiar, amb la família que acompanya el fill/a a viure la pròpia vida humana i cristiana sentint-se tots una gran família, la família del poble de Déu.

La Parròquia vol ajudar als Pares en la tasca de la Formació Cristiana dels seus fills, per això té organitzada la CATEQUESI FAMILIAR DE PRIMER NIVELL.

Si voleu que el vostre/a fill/a faci la PRIMERA COMUNIÓ en aquesta Parròquia, tingueu present:

• La Catequesi es fa en dos cursos.
  • Cursar el tercer de primària, per norma general.
  • Es farà la Catequesi dos dilluns o dimarts al mes
  • Portar el Certificat del Baptisme. (Els batejats a la Parròquia no).
  • Els  Pares  haureu de col·laborar en la formació cristiana del  vostre/a fill/a,  assistint a una reunió un dimarts al mes.
  • Un diumenge al mes participar en la Missa Familiar.

Si aquesta és la vostra voluntat, podeu passar pel despatx parroquial durant el mes de setembre.