Activitats del mes de desembre del Grup de Càritas

11/01/2017

1.     Festa de Nadal per la Gent Gran

El dia 15 de desembre de 2016 vàrem celebrar la festa de Gent Gran als locals parroquials. Els assistents van ser 17 beneficiaris i 8 voluntaris, el Pare Vilarubies i una treballadora social de la Diocesana (Olga Garrofé).

Les activitats van ser les següents:

• Una xerrada de Mossèn sobre el significat de Nadal.
  • La tradicional actuació de voluntari Sr. Josep i el seu acordió, acompanyat d’una col·laboradora que va cantar nadales amb els participants.
  • La esperada xocolatada de la Teresa Gil.
  • Fi de festa amb obsequi d’un sabonet amb forma de campanes de Nadal elaborat pels nois de Sant Joan de Déu d’Almacelles.

2.     Lots de Nadal

El 19 de desembre vam preparar els lots de Nadal amb els aliments recollits a la Parròquia, la Guàrdia Civil i els pobles de Massalcoreig i Torres de Segre. Es van donar 21 lots a beneficiaris de Càrites i derivats de Serveis Socials del Barri.

Conxita Fortuny