Activitats Grup Càritas Parroquial

12/01/2015

1.-Festa de Nadal Gent Gran

El dia 18 de desembre vam celebrar la festa de gent gran.

Comencem amb una xerrada del Pare Lluis parlant del significat que té el NADAL pels cristians.

Vam recordar moltes nadales amb el Sr. Josep, un voluntari acordionista que gairebé sempre ens anima les trobades.

Desprès una xocolatada BONÍSSIMA.

Per últim moltes felicitacions personals i un petit record: un “Pare Noel” fet per les voluntàries.

2.-Lots de Nadal

Durant tot el mes desembre a la Parròquia es va fer recollida d’aliments, agraïm a tots els que han col·laborat.

El dia 22 de desembre vam repartir els 17 lots a famílies del barri les necessitats de les quals són conegudes per Càritas i Serveis Socials de l’Ajuntament.

Per al contingut dels lots hem comptat amb l’ajuda de Càritas Diocesana, Càritas Parroquial i els donatius d’alguns feligresos de la nostra comunitat que volien col·laborar amb aquest acte solidari.